عوامل موثر بر قیمت توری سایبان:

همانطور که در مطالب قبلی مطالعه نمودید به معرفی توری سایبان پرداختیم ( از اینجا ببینید:توری سایبان (شیدگلخانه) چیست؟) یکی از موراد مهم و مرتبط با توری های سایبان قیمت این محصولات است که در این مطلب قصد داریم به عوامل موثر بر قیمت آن بپردازیم تا انتهای این مطالب با ما همراه باشید:

توری شید گلخانه که یکی از محصولات بسیار کاربردی در صنایع مختلف از جمله کشاورزی است به خاطر کفیت ساخت و مواد اولیه آن و دوام بالایش از محبوبیت زیادی برخوردار است. سوالی که پیش می آید این است که قیمت این توری چگونه محاسبه می شود. برای بررسی روش محاسبه ی قیمت توری سبز گلخانه لازم است که عواملی که می تواند بر قیمت این محصول تاثر گذارد را بدانیم. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه ارائه دهیم:

1-یکی از عوامل تعیین کننده قیمت در توری سایبان یا شید گلخانه روش تولید و نوع بافت توری است که به سه شکل مختلف (بافت تیپ یا فلت، توری سایبان مونوفیلامنت و توری مونوتیپ) تولید می شود، اگر توری به روش مونوفیلامنت تولید شده باشد از دو نوع دیگر قیمت بالاتری دارد چرا که تولید آن پیچیدگی بیشتری دارد و محصول تولید شده به این روش استحکام بیشتری دارد. بعد از این روش، روش مونوتیپ قیمت بالاتری دارد و در نهایت توری های تولید شاده به روش تیپ یا فلت پایین ترین قیمت را دارند.

2-کیفیت ماده ی اولیه ی به کار رفته در تولید توری سایبان در قیمت گذاری آن تاثیر زیادی دارد. همانطور که می دانید توری سایبان از ماده ای به نام پلی اتیلن شفاف که مقاومت بالایی دارد تولید و ساخته می شود. هرچه مرغوبیت این ماده ی پلی اتیلن بالاتر باشد توری تولید شده از استحکام و دوام بالاتری برخوردار خواهد بود و در نتیجه قیمت آن نیز بالاتر می رود.

3- کیفیت و میزان ماده ی آنتی یو وی به کار رفته در تولید توری و همچنین نوع رنگدانه ی استفاده شده عامل بعدی در تعیین قیمت آن هستند. چرا که طول عمر محصول به این دو عامل بستگی دارد. هرچه ماده ی آنتی یو وی بیشتری در تولید توری به کار رفته باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود و استحکام بیشتری در برابر نور خورشید خواهد داشت.

4-آخرین عامل تعیین کننده قیمت توری شید یا سایبان درصد سایه اندازی محصول یا همان تراکم بافت است که طبیعتاً هرچه تراکم بافت بالاتر باشد توری سنگین تر می شود یعنی وزن واحد آن بالاتر می رود. هرچه درصد سایه اندازی در توری سایبان بیشتر باشد، قیمت نیز بیشتر می شود.

به طور خلاصه توری سایبان محصول پرکاربردی در زمینه های مختلف صنعت، کشاورزی و دامداری است که به دلیل دوام بالا و قیمت مقرون بصرفه گزینه ی مناسبی برای عملیات پوشش و سایه اندازی می باشد. عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول عبارتند از : نوع بافت، مرغوبیت پلی اتیلن، کیفیت و میزان آنتی یو وی به کار رفته و ترکم یا میزان سایه اندازی توری . اطلاع از عوامل موثر بر قیمت توری سایبان از این جهت مفید است که در هنگام خرید این محصول می توانید با بررسی این عوامل به میزان کیفیت آن پی ببرید و دلیل بالا یا پایین بودن قیمت آن را متوجه شوید و در نهایت انتخاب بهتری داشته باشید.

دانستن این سه نکته ی تعیین کننده در قیمت توری سایبان باعث می شود در زمان خرید بتوانید علت تفاوت قیمت محصولات را متوجه شوید و انتخاب بهتری با توجه به نیازهای خود داشته باشید.

 

آرکاتور اولین تولید کننده توری سایبان (شید) با بافت حلقوی در مرکز و جنوب کشور.

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش