ساخت و نصب سایبان با توری شید:

در بعضی مکان ها به دلیل نوع معماری  یا شرایط دیگر امکان نصب ساده ی توری سایبان جود ندارد و نیاز است که برای ایجاد پوشش سایه ابتدا شرایط لازم را محیا نمود. ساخت سایبان ستون دار یکی از روش های جایگزین برای حفاظت از گیاهان، اتومبیل ها و هر وسیله ی دیگری در برابر تابش آفتاب شدید است.

یک سایبان از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که هر قسمت کار خاصی را در جهت بهینه کردن عملکرد سایبا انجام می دهد برای بررسی روش ساخت و نصب یک سایبان با استفاده از توری شید گلخانه، ابتدا به بررسی اجزای تشکیل دهنده ی آن می پردازیم. سایبان از سه قسمت تشکیل شده است: 1-گیره2-ستون3-کابل مهارکننده که در ادامه ی مطلب به توضیح هر یک از این اجزای سایبان می پردازیم:

گیره:

کاربرد گیره اتصال توری سایبان به سیم مهار است. گیره می تواند دو توری را  به هم وصل کند و یا توری را به کابل وصل نماید و یا گیره به لبه ی توری متصل شود و کابل یا طناب از آن عبور کند.

ستون:

یکی از بخش های مهم در نصب سایبان، ستون های آن است. ستون را می توان چوبی، فلزی یا بتنی انتخاب کرد. ستون های کناری به خاطر زیاد بودن بار کششی بهتر است که ضخامت بشتری داشته باشند. ستون های چوبی از لحاظ قیمت از دو ستون دیگر مناسب تر هستند اما استحکام ستون های بتنی و فلزی را ندارند.

کابل:

هدف از استفاده از کابل در نصب سایبان، صاف و یکدست ماندن توری سایبان و جلوگیری از جمع شدن و چروکیدگی و چین خوردگی آن است. با توجه به طول و عرض سایبان و میزان باری که بر اثر بارش برف و باران ممکن است تحمل شود، قطر کابل انتخاب می شود. که معمولاً کابل های 6 تا 7.5 میلی متر برای این کار مناسب هستند

آرکاتور اولین تولید کننده توری سایبان (شید) با بافت حلقوی در مرکز و جنوب کشور.

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش