احتمالا شما هم مثل خیلی از افراد کاربرد توری سایبان را فقط مربوط به کشاورزی و گلخانه ها می دانید درحالیکه قبلیت بالا و کاربری آسان این محصول باعث شده که در انواع محیط های مختلف کاربرد داشته باشید که یکی از این موارد محیط های صنعتی می باشد.

در محیط های صنعتی استفاده های مختلفی از توری سایبان می شود از جمله برای پوشش انبار محصولات و حفاظت آنها از آسیب در برابر نور آفتاب

یا برای مثال زمانیکه ظرفیت انبار تکمیل شده و کاخانه مجبور است موقتا از محیط روبازی مثل حیاط برای نگهداری محصولات تولیدی استفاده کند ، براحتی می توان با نصب توری سایبان از کیفیت محصولات محافظت نمود. 

مورد استفاده دیگر اینکه زمانیکه محصولات در حال بارگیری در ماشین هستند می توان سقف پارکینگ خودرو در حال بارگیری را با توری سایبان پوشاند تا از خرابی محصول هنگام بارگیری بخاطر تابش آفتاب جلوگیری شود بخصوص برای مواد غذایی که تازگی آنها اهمیت زیادی دارد و نور خورشید می تواند موجب فاسد شدن آنها گردد.

برای خرید محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش