در خرید توری حصاری به چه نکاتی توجه کنیم؟

فنس یا همان توری حصاری دارای 4 مشخصه اصلی و مهم می باشد که لازم است در هنگام خرید به این 4 مشخصه دقت نمایید چرا که در کارایی محصول و هزینه خرید تاثیر بسزایی دارد

آشنایی با این 4 مشخصه می تواند  به شما در خرید محصول کمک زیادی کند:

1) جنس:

توری حصاری در بازار در 3 جنس مختلف وجود دارد: فولاد گالوانیزه، فولاد گالوانیزه با روکش pvc و فولاد سیاه که لازم است با توجه به نوع کاربرد تور حصاری یکی از این سه جنس را انتخاب کنید

2)ارتفاع:

این محصول از ارتفاع 50 سانتی متر تا 3 متر برحسب نیاز مشتری قابل تولید است.

3) ابعادچشمه:

 چشمه ها در توری حصاری معمولاً در ابعاد 4، 5، 6 و 7 سانتی متر می باشند.هرچه اندازه چشمه های توری کوچکتر باشند، توری وزن بیشتری خواهد داشت و طبیعتاً گران تر خواهد بود. توجه کنید که توری های با چشمه های کوچکتر دارای استحکام، طول عمر و امنیت بیشتری می باشند. 

4)قطر مفتول:

توری های حصاری با قطر مفتول متفاوت تولید می شوند ولی به طور معمول قطر مفتول ها مابین 2.2 تا 4 میلی متر می باشد. مشخص است که با زیاد شدن قطر مفتول، توری سنگین تر و در نتیجه گران تر خواهد شد اما طول عمر، امنیت و استحکام آن نیز بالاتر می رود.

نکته مهم: وقتی در مشخصات توری حصاری گفته می شود چشمه ی 6/5 سانت با مفتول 2/5 میلی متر، باید به این نکته توجه داشته باشید که بعضی از تولیدکنندگان دقیقاً چشمه ی 6/5 سانت با مفتول 2/5 میلی متر را تولید می کنند، اما برخی دیگر از تولیدکنندگان، ابعاد واقعی چشمه ها، به جای 6/5 سانت 6/7 سانت است و قطر واقعی مفتول به جای 2/5 میلی متر 2/4 یا 2/3 میلی متر است که این مسئله تفاوت 10 تا 15 درصدی در قیمت ایجاد می کند، حتماً زمان استعلام قیمت، به این مسئله توجه داشته باشید. 

در ادامه ویدئو مربوط به نکات مهم درخرید توری حصاری را می توانید مشاهده بفرمایید:

 

برای خرید محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش