توری مرغی در ساخت و ساز چه کاربردهایی دارد؟

توری مرغی کاربرد گسترده ای در صنایع و مشاغل مختلف دارد. امروز در این مطلب بر کتبرد این توری در صنعت ساختمان تمرکز میکنیم

با ما همراه باشید:

تور مرغی که معمولاً از آن برای حصارکشی استفاده میشود کابردهای وسیع و متنوع دیگری نیز دارد که یکی از آنها صنعت ساخت و ساز است. شاید حتی بتوان گفت بیشترین کاربرد توری مرغی در ساختمان سازی است. از توری مرغی برای ایجاد زیرساخت گچ و کاشی ها و همچنین ایجاد پوشش در ستون های ساختمان استفاده میشود. در ساخت ستون ها، توری مرغی به عنوان محافظ و نگه دارنده پشم شیشه نیز کاربرد دارد.

نکته مهم و کاربردی: با توجه به اینکه ضریب انبساط حرارتی گچ و توری مرغی تفاوت زیادی دارند، توصیه میشود در گچ کاری از توری مرغی گالوانیزه استفاده شود تا در زمان تغییر دمای شدید یا ناگهانی گچ ترک نخورد و استحکام بالایی داشته باشد.

مزایای استفاده از تور مرغی در ساختمان سازی:

همانطور که می دانید چشمه های تور مرغی به شکل شش ضلعی می باشند که این ساختار 6 گوشه موجب می شود نیرو در یک نقطه متمرکز نشود و در همه جهات پخش گردد.

همچنین جنس انعطاف پذیر توری مرغی باعث نصب راحت آن در گوشه و مکان های زاویه دار می گردد.

گالوانیزه بودن توری مرغی مانع از خوردگی آن میشود، بطوریکه در دراز مدت خواص فیزیکی آن حفظ می شود.

 

برای خرید محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش