نکات مهم در نصب تور پشه ای مغناطیسی:

در ادامه مطلب آموزش نصب توری پشه ای پنجره ( از اینجا ببینید:آموزش نصب راحت تور پشه ای پنجره) و با توجه به اینکه برای درب ورودی و خروجی بهتر است توری های پشه ای مغناطیسی نصب شود تا ورود و خروج راحت باشد.چند نکته مهم که هنگام نصب توری های پشه ای مغناطیسی لازم است به آنها دقت داشته باشید:

1- اگر درب شما به سمت داخل باز میشود توری را باید بیرون نصب کنید و اگر درب به سمت بیرون باز می شود توری را باید داخل نصب کنید که با ز و بسته شدن درب باعث آسیب و خرابی توری نشود و بدین ترتیب عمر توری افزایش یابد.

2- توری های پشه ای مغناطیسی دارای یک سری خودچسب هستند که هنگام نصب به سایز خودچسب ها و فاصله ی آنها از هم دقت داشته باشید که توری به خوبی نصب شود.

3- نکته ی سوم در مورد ارتفاع توری ها است. توری های پشه ای مغناطیسی همگی دارای ارتفاع 2 متر و 40 سانت هستند که اگر محدودیت ارتفاع ندارید، توری را جوری نصب کنید که قسمت پایینی تور که سنگین تر هست و برای نگه داشتن بهتر توری ساخته شده حتما آزاد باشه که هنگام ورود و خروج توری راحت تر باز و بسته بشود و بر اثر ساییدگی با زمین آسیب نیبیند.

4- نکته ی بعدی اینکه آهن رباهای توری، خود توری و خودچسب ها به صورت یتکی موجود هستند و در صورت نیاز میتوانید آنها را خرید نمایید پس اصلا نگران خراب شدن توری نباشید.

از اینکه با ما همراه بودید متشکریم.

پایدار باشید.

برای خرید محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش

 

ویدئو مربوط به این مطلب را میتوانید از اینجا مشاهده بفرمایید: