یکی از سوالات مهم و پرتکرار در مورد توری پلاستیکی این است که آیا این توری های پلاستیکی زیر نور آفتاب خراب می شوند یا خیر؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

در مورد توری های پلاستیکی باید گفت که در صورت وجود ماده ی یو وی در تولید، این توری ها در مقابل آفتاب مقاوم خواهند بود همچنین یو وی باعث نرم شدن توری می گردد. توجه کنید که ماده ی یو وی از خود پلاستیک قیمت بسیار بالاتری دارد و میزان آن در توری های مختلف متفاوت است. داشتن یو وی یکی از عوامل مهمی است که باعث بالارفتن عمر تور پلاستیکی می شود اما همانطوز که گفتیم قیمت آن را هم بالاتر می برد.

نکته ی دیگر اینکه ندازه ی چشمه های توری نیز در قیمت آن تاثیرگذار است به این صورت که هرچه توری چشمه های بزرگتری داشته باشد، ضخامت آن بیشتر خواهد شد و در نتیجه وزن بیشتر و مقاومت بالاتری خواهد داشت که ظبیعتاً قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

اینکه در تولید توری پلاستیکی از چه نوع پلاستیکی استفاده شود نیز مهم است ممکن است توری ها از مواد نو یا از مواد بازیافتی تولید شده باشند. دقت کنید که اگر در توری مواد ناخالص وجود داشته باشد (در اثر استفاده از مواد بازیافتی) توری خیلی زود خشک شده، ترک میخورد و می شکند. مخصوصاً قسمت هایی از توری که به داربست متصل می شوند آسیب پذیر تر هستند و زودتر می شکنند.

 

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش