یکی از مواردی که در کشاورزی و باغبانی می تواند باعث بالارفتن میزان تولید و برداشت محصولات با کیفیت تر شود استفاده از توری های مختلف در نگهداری از گیاهان است. توری ها بخاطر پایین بودنوزنشان و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که دارند و همچنین عمر مفید نسبتاً طولانی یکی از بهترین گزینه ها برای حفظ گل و گیاه در برابر آفتاب، سرما، گرما و .. هستند. انواع مختلفی از توری ها وجود دارند که در کشاورزی و باغبانی استفاده می شوند و در این مطلب به معرفی این توری های مفید و پرکاربرد در صنعت باغبانی، کشاورزی و گلخانه داری می پردازیم:

تور سایبان (شید سبز گلخانه ای): که با هدف ایجاد سایه و همچنین پایین آوردن دمای گلخانه از آن استفاده می شود.

تور ضدتگرگ: از محصولات به خصوص محصولات جالیزی و باغی در برابر باران های سنگین و همچنین بارش تگرگ و حتی بادهای سنگین حفاظت می نماید.

تور برداشت محصول: از آن برای جمع آوری راحت تر محصولاتی مانند بادام، زیتون، توت، انجیر و ... استفاده می شود.

 توری ضد سرما: این توری درختان مختلف از جمله مرکبات، زردآلو، صیفی جات، به، بادام، سیب و ... را از آسیب های ناشی از سرما ( مانند سرمازدگی، یخ زدن شبنم، ریزش شکوفه ها بخاطر وزش باد و...) در امان نگه می دارد.

توری بادشکن: کاربرد اصلی این توری پایین آوردن سرعت باد و آسیب های ناشی از آن در ساختمان های مرتفع و همچنین مزارع است.

توری راشل: برای بسته بندی راحت محصولات محتلف از جمله پیاز، سیب زمینی و ... از این توری استفاده می شود.

توری ضد پرنده: حفاظت از درختان و میوه های آن ها در برابر پرندگانی که با خوردن محصولات به آنها خسارت وارد می کنند.

شرکت آرکاتور اولین تولید کننده توری سایبان (شید) با بافت حلقوی در مرکز و جنوب ایران می باشد. شما مشتری محترم میتوانید برای دریافت لیست قیمت کامل محصولات آرکاتور و یا اطلاع از شرایط دریافت نمایندگی به لینک های زیر مراجعه فرمایید:

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی

تماس با ما