تشک گابیونی چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که میدانید توری گابیون کاربرد زیادی در ساخت و ساز، عمران و راه سازی دارد، یکی از چندین کاربرد این توری استفاده از آن در ساخت تشک های گابیونی است در این مطلب به معرفی تشک گابیونی و کاربرد این محصول می پردازیم لطفا با ما همراه باشید:

تشک های گابیونی یا گابیون های تشکی تقریبا همان سبدهای گابیونی هستند ( مکعب های ساخته شده از توری گابیون که با سنگ پر می شوند.) با این تفاوت که تشک گابیونی نسبت به سبد گابیونی ارتفاع کمتری دارد و همچنین سطح مقطع آن نسبت به سبدگابیونی پهن تر و وسیع تر است. 

از تشک های گابیونی برای پایین آوردن سرعت امواج و همچنین پیشگیری از فرسایش استفاده می شود. معمولاً چند تشک گابیونی را به صورت پله ای کنار هم میچینند تا از فرسایش خاک توسط آب جلوگیری کند.

علت اینکه به آنها تشک گابیون گفته می شود این است که دقیقا مانند تشک طول و عرض بیشتر اما ارتفاع کمی دارند. توری های مورد استفاده در ساخت تشک گابیونی از مفتول با تراکم بالا ساخته می شود.

 

 

برای خرید محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش