مزایای استفاده از ورق پانچ یا توری مشبک:

یکی از انواع مختلف توری های فلزی که در صنعت کاربرد زیادی دارد توری مشبک یا همان ورق های پانچ شده است. توری مشبک یک سری ویژگی های منحصر به فرد دارد که این ویژگی ها باعث شده استفاده ز آندر موارد مختلف مزایایی داشته باشد. حتما می پرسید چه مزایای؟ در اینمطلب قصد داریم شما را با مزایای استفاده از ورق های پانچ آشنا کنیم با ما همراه باشید:

1-یکی از مهم ترین قابلیت های توری مشبک قابلیت و انعطاف بسیار بالای آن در کارهایی نظیر جوشکاری، خمکاری، فرم دهی و برش کای است. 

2- این توری ها ماندگاری بسیار بالایی دارند به طوریکه می توانند برای نسل های بعدی هم باقی بمانند.

3- تولید ورق های پانچ به گونه ای است که آنها را می توان از ضایعات نیز ساخت.

4- توری های مشبک اکثراً به شکلی تهیه می شوند که قابلیت بازیافت به صورت کامل را دارند که این مطلب اهمیت زیادی در حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلوده کردن آن دارد.

5- این توری ها در سایزها و ضخامت های مختلف و متنوعی تولید می شوند و دست شما را ابرای انتخاب با توجه به نیازتان باز می گذارند.

6- یکی دیگر از مزایای مهم این محصول راحتی نصب و تعمیرات آن است.

با توجه به مزایای فوق می توان گفت این محصول با نصب راحت، انعطاف پذیری زیاد، عمر بالا و حفظ محیط زیست یکی از گرینه های مناسب در پروژه های ساختمانی و به خصوص صنعتی می باشد.

 

برای خرید محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش