معرفی مفتول گالوانیزه:

یکی از پرکاربردترین و مهم ترین محصولات در صنایع مفتولی، مفتول گالوانیزه است که از آن در تولید توری های مختلف و سایر محصولات استفاده می شود. با ما در این مطلب همراه باشید تا ببا این محصول پرکاربرد آشنا شویم:

مفتول گالوانیزه به این صورت تولید می شود که ابتدا مفتول سیاه را از فرایندهای گالوانیزاسیون و سپس نورد گرم و سرد عبور می کند و سپس سطح مفتول با پوششی از فلز روی پوشانده می شود که این مسئله مانع از پوسیدگی و خوردگی مفتول می گردد. مفتول گالوانیزه مقاومت بالایی در برابر زنگ زدن در شرایط مرطوب دارد و در شرایط جوی مختلف هیچ آسیبی نمی بیند. سطح مفتول های گالوانیزه معمولا صاف و صیقلی هستند. یکی از دلایل پرمصرف بودن آن نگهداری، نصب و تعمیر راحت آن است. مورد دیگر بالا بودن عمر مفید این محصول است که آن را پرطرفدار نموده. یکی دیگر از ویژگی های این مفتول قابلیت بالای آن در انعطاف پذیری و خمکاری است.

یکی از موارد مصرف مهم مفتول گالوانیزه استفاده از آن در پروژه های ساختمانی است و علت آن استحکام بالای این محصول است. همچنین در نصب تابلوهای بزرگ از این مفتول مستحم استفاده می شود.

مفتول گالوانیزه در دونوع گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد تولید می شود.

همانطور که مطالعه نمودید مفتول گالوانیزه نقش مهم در صنایع مختلف بالاخص تولید توری و ساختمان سازی دارد . البته کاربرد آن به این موارد محدود نمی شود و در صنایع مختلف از جمله تولید کابل های برق، کشاورزی و حتی تولید تجهیزات دندانپزشکی نیز به کار برده می شود.

 

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش