معرفی توری مرغی و انواع آن:

یکی از توری های پرکاربرد در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی و کشاورزی توری مرغی است که در این مطلب قصد داریم به معرفی آن بپردازیم. توری مرغی در دو نوع ایرانی و چینی تولید می شود که توری ایرانی کیفیت بالاتری دارد. توری های مرغی ساخت ایران در دو مدل توری مرغی گالوانیزه گرم و توری مرغی گالوانیزه سرد تولید می شوند ولی توری مرغی چینی فقط به صورت گالوانیزه سرد موجود است. مفتول به کاربرده شده در تولید توری های مرغی نسبت به سایر توری ها مفتولی نازک تر و سبک تر است. توری های مرغی را به شکل های مختلف (ضخامت مفتول، وزن، سایز چشمه و ...) میتوان دسته بندی نمود که ما در اینجا توری ها را براساس ماده ی اولیه ای ه توری از آن تولید شده دسته بندی نموده ایم:

انواع توری مرغی:

1-توری مرغی گالوانیزه سرد: در تولید این نوع توری از مفتول های نازک تر استفاده می شود که در نتیجه محصول وزن کمتری خواهد داشت. توری گالوانیزه سرد نسبت به گالوانیزه گرم قیمت پایین تری دارد.در بازار ایران توری مرغی گالولنیزه سرد در دو مدل ایرانی و چینی موجود است که نوع داخلی کیفیت بالاتری دارد.

2-توری مرغی گالوانیزه گرم:در تولید این نوع توری از مفتول های گالولنیزه گرم استفاده می شود که ضخامت بالاتری دارند و مستحکم تر هستند. توری مرغی گالوانیزه گرم عمربالاتری دارد و در برابر خوردگی مقاوم است و طبیعتاً قیمت بالاتری نسبت به توری مرغی گالوانیزه سرد دارد.

3-تروی مرغی پلاستیکی: این توری که مشخصاً از پلاستیک تولید می شود انواع مختلفی از سایز چشمه و وزن و رنگ دارد. برخی توری های مرغی از موادی تولید می وشند که در برابر نور خورشید مقاوم هستند و پوسیده نمی شوند. اگر درتولید این محصول از مواد بازیافتی استفاده شود کیفیت آن به شدت پایین می آید و توری بسیار شکننده و ضعیف خواهد بود.

 

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش