مشخصات فنی توری پرسی:

فنس پرسی یا همان تور پرسی به مانند پارچه تولید می شود یعنی به جای تار وپود های نخی پارچه مفتول ها به صورت تار و پود رد هم بافته شده اند به همین علت این توری به نام های دیگری مانند تور بافتی و یا توری مشبک نیز خوانده می شود. توری پرسی از مفتول های موج دار که در هم تنیده شده اند ساخته می شود که جنس مفتول ها معمولاً مفتول سیاه یا گالوانیزه می باشد. تور پرسی بر اساس ویژگی های مختلفی که دارد دسته بندی می شود مثلا براساس ایرانی یا خرجی بودن، جنس مفتولی که از آن ساخته می شود، نوع بافت مفتول ها و اندازه ی چشمه های آن.

از ویژگی های توری پرسی می توان به ضدزنگ بودن آن و مقاومت در برابر زنگ زدگی اشاره نمود. همچنین این توری از لحاظ ظاهری زیبا و مرتب است و سطح آن به گونه ای صاف است که اجسام خیلی راحت روی آن حرکت می کنند. ساختار تار وپودی مفتول های توری پرسی باعث مقاومت بالای آن در برابر فشار و باد شدید می شود. به همین دلیل این مدل توری کاربردهای زیادی در صنایع گوناگون دارد. در ادامه بهبررسی مشخصات فنی این محصول می پردازیم:

سایز چشمه ها: متغیر از 2 سانتی متر تا 5 سانتی متر

طول توری: متغیر از 1 الی 3 متر که بر اساس سفارش مشتری قابل تغییر نیز می باشد.

عرض توری: متغیر از 1 الی 2 متر که بر اساس سفارش مشتری قابل تغییر نیز می باشد.

قطر مفتول اولیه: 3 تا 5 میلی متر

جنس مفتول: سه نوع گالوانیزه، استیل و آهن

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش