سایبان کولر چیست؟

سایبان کولر محصولی است که در انواع  و جنس های مختلفی تولید می شود و در بازار موجود است. این محصول با توجه به نوع آن به شکل های مختلف بالا و یا روی کولر نصب می شود تا کولر را در برابر نور خوشید، باد، باران، ورود گرد و غبار و .. حفظ کند در ادامه به معرفی کامل این محصول و مزایای آن می پردازیم:

یکی از دلایل پایین بون راندمان کولرها نصب آنها زیر نور مستقیم آفتاب و گرم شدن آنها است. سایبان کولر اگر کیفیت لازم را داشته باشد به راحتی می تواند راندمان کولر را بالا ببرد و مهم تر اینکه میزان مصرف آب و برق آن را پایین بیاورد. اگر در یک روز گرم تابستانی آنچنان که انتظار دارید کولرتان هوا را خنک نمی کند می توانید با نصب راحت سایبان کولر این مسئله را حل کنید. از مزایای دیگر سایبان کولر می توان به بالابردن عمر مفید کولر و جلئگیری از آسیب دیدگی بدنه ی آن و همچنین یکدست و زیباتر نمودن ظاهر کولر و پشت بام شما اشاره نمود.

سایبان کولر آبی آرکاتور از جنس توری های سایبان یا توری شید با کفیت ساخته شده اند که نصب آن بسیار راحت و بدون نیاز به هرگونه جوشکاری یا برش است، بطوریکه به سرعت و در عرض 5 دقیقه می توانید آن را نصب کنید و در صورت نیاز به جابجایی به راحتی می توانید آن را از کولر جدا نمود و در جای دیگری مجددا نصب کرد.

در نظر خیلی از افراد و در نگاه اول نصب سایبان برای کولر یک کار اضافی به نظر می آید که ضرورت آنچنانی ندارد اما افرادیکه آن را نصب نموده اند با قطعیت مزایا و ضرورت نصب آن را تایید می کنند چرا که عملکرد کولر تفاوت چشمگیری خواهد داشت و با جلوگیری از تبخیر بیش از حد آب کولر بخاطر تابش شدید نور خورشید، هزینه های آب و برق را کاهش می دهد.

سایبان های کولر آرکاتور بخاطر وزن پایینی که دارند به راحتی قابل نصب و جابجایی هستند همچنین کولر شما را در زمستان نیز از باد و باران و ورود گرد و غبار حفظ می کنند.نصب این محصول نیاز به تخصصی ندارد و همه افراد به راحتی می توانند خودشان آن را در کمترین زمان ممکن نصب کنند.

ممنون از همراهی شما دوست عزیز

شما می توانید برای خرید تکی و عمده و یا دریافت مشاوره در مورد سایبان کولر آبی آرکاتور و سایر محصولات ما از طریق لینک های زیر با ما در ارتباط باشید.       

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش