مراحل و روش تولید رابیتس:

یکی از مصالح ساختمانی پرکاربرد در ساخت و ساز انواع رابیتس می باشد از جمله سوالاتی که در مورد این محصول به ذهن می رسد این است که اصلا رابیتس به چه صورت تولید می شود در این مطلب با ما همراه باشید تا با مراحل تولید این محصول پرکابرد بیشتر آشنا شویم:

نکته مهم در تولید انواع رابیتس این است که بایستی حتما از مواد اولیه مرغوب استفاده شود، ماده اولیه ی اصلی و مهم در فرایند تولید این محصول ورق های گالوانیزه هستند و با توجه به اینکه انواع مختلفی از ورق های گالوانیزه در بازار تولید و عرضه می شود بسیار مهم است که توجه کنید رابیتس از ورق مرغوب ساخته شده باشد.

-در مرحله ی اول تولید رابیتس ورق های گالوانیزه تحت عملیات کشش عرضی و پرس کاری قرار می گیرند برای اطمینان از کیفیت محصول نهایی این مرحله بایستی حتما به صورت کاملا مکانیزه و با دستگاه های تخصصی انجام گیرد.

-مرحله ی دوم مرحله ی برش است که ورق های کشیده شده در مرحله ی قبل بصورت طولی و به وسیله ی دستگاه برش داده می شوند.

-مرحله ی سوم مرحله ی نورد سرد و پرسکاری است که روی ورق های برش خورده انجام می شود و ورق ها دارای ستون و  چشمه می گردند.این مرحله نیز توسط دستگاه های مخصوص انجام می شود.

-در مرحله ی چهارم که مرحله ی آخر است ورق ها مجدداً تحت عملیات کشش قرار خواهند گرفت.

با توجه به نکات و مراحلی که بین شده مشخص است که اصلی ترین عامل در تعیین کیفیت و طبیعتاً قیمت یک رابیتس نوع ورق گالوانیزه استفاده شده در تولید آن است که کیفیت  و ضخامت ورق تعیین کننده کیفیت و قیمت نهایی رابیتس خواهد بود.

 

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش