روش تولید سیم خاردار:

سیم خاردار یکی از محصولات در حوزه صنایع مفتولی است که بیشتر برای محافظت از محوطه های خاص مانند باغ، زمین کشاورزی، مناطق نظامی و زندان ها استفاده می شود دز این مطلب با مراحل تولید این محصول کابردی بیشتر آشنا می شویم تا در زمان خرید بدانیم به چه نکاتی باید توجه نمود تا سیم خاردار باکیفیتی انتخاب کنیم با ما همراه باشید:

در تولید محصول سیم خاردار به دستاه ها و تجهیزات ویژه نیاز است و البته هر نوع از سیم خاردار روش تولید متفاوت و تجهیزات خاص خود را نیاز دارد. ماده ی اولیه در ساخت این محصول سیم آهنی گالوانیزه است که در ساخت سیم های خاردار تبری علاوه بر سیم به ورق گالوانیزه نیز نیاز است.

با توجه به اینکه روش تولید مدل های مختلف سیم خاردار متفاوت است در ادامه به صورت مجزا به توضیح فرایند تولید هر یک از مدل های مختلف سیم خاردار می پردازیم:

-سیم خاردار تبری: برای تولید آن ورق های گالوانیزه در دستگاه های مخصوص قرار می گیرند و پانچ می شوند و سپس در دستگاه جداسازی رشته قرار داده می شوند تا رشته های سیم از یکدیگر جدا گردند سپس در یک دستگاه مخصوص یک دسته سیم به دور سیم های قبلی پیچیده می شود و بعد از این مرحله به یک دستگاه مخصوص وارد می شود که به منظور قرارگرفتن ورق های گالوانیزه  تعبیه شده زمانیکه از این دستگاه خارج شد سیم و ورق تبری به وسیله ی دستگاه دیگری به یکدیگر متصل می شوند.

-سیم خاردار دوتایی سنتی:برای تولید این محصول دو رشته سیم وارد دستگاه شده و دو سیم دیگر نیز توسط دستگاه تثبیت کننده وارد می شوند و سیم ها بشکل متوالی و در اندازه ای مشخص شده به همدیگر گره خورده می شوند.

-سیم خاردار تکی: در تولید آن ابتدا یک رشته سیم وارد دستگاه می شود و در مرحله ی بعد مفتول دیگری به دور سیم اولیه گره زده می شود.

-سیم خاردار پیچ دوتایی برعکس:برای تولید این محصول دو سیم وارد دستگاه تثبیت می شوند و بعد از تابیده شدن دو مفتول دیگر نیز وارد شده و در اندازه های مشخصی به هم گره خورده می شوند. تفاوت این مدل با مدل سنتی شکل مارپیچی آن است.

 

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش