مراحل نصب توری گابیون:

امروز در این مطلب قصد داریم در مورد مراحل نصب توری گابیون صحبت کنیم لطفاً تا انتها با ما همراه باشید:

توری گابیون که به آن تورسنگ یا توری سنگ نیز گفته می شود یکی از تولیدات پرکاربرد صنایع مفتولی است که ظاهر و ساختار آن شباهت زیادی به توری مرغی دارد . کاربرد عمده ی این محصول نگهداری شن ، ماسه، سنگ و حتی بتن است که در گذشته با هدف ساخت سنگر های دفاع در جنگ و همچنین جلوگیری از طغیان رود و سیل از آن استفاده می شده. مفتول به کار رفته در توری گابیون، مفتول گالوانیزه گرم است که باعث می شود در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت بالایی داشته باشد. در ساخت این محصول مفتول ها به صورت شش ضلعی به همدیگر بافته می شوند.

نصب و اجرای توری گابیون شامل 4 مرحله ی اصلی می باشد:

  • اتصال: در این مرحله توری ها را با استفاده از سیم به صورت محکم به همدیگر متصل می کنند به شکلی امکان نگه داشتن سنگ ها را داشته باشد.
  • ژئوتکستایل: برای جداسازی و فیلترکردن از ژئوتکستایل استفاده می شود. انتخاب نوع مناسب ژئوتکستایل با توجه به کاربرد گابیون مورد نظر اهمیت زیادی دارد.
  • پرنمودن با سنگ: سنگ های مناسب که از قبل جمع آوری شده. سنگ های مورد استفاده باید در اندازه ی مناسب، شسته شده و تمیز باشند.
  • ساخت قاب: هدف این مرحله راحتی در همتراز کردن سطوح گابیون می باشد.

نکته ی مهمی که با توجه داشته باشید این است که سطحی که گابیون قرار است روی آن قرار گیرد باید حتماً صاف و هموار باشد و بایستی سطح را از هرگونه پوشش گیاهی یا آلودگی پاکسازی نمود.

 

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش