دمای ایده آل برای گلخانه ها:

از جمله موارد مهمی که در حفظ و بهبود عملکرد گیاهان گلخانه تاثیر بسزایی دارد دمای محیط گلخانه است که قصد داریم در مطلب به آن بپردازیم با ما همراه باشید:

برای کاهش دمای گلخانه بهترین گزینه استفاده از توری های سایبان با درصد سایهاندازی مختلف با توجه به نوع گیاه است که تابش نور خورشید را تعدیل کند. مورد دیگری که می تواند در این کمک کند استفاده از پنجره های سقفی اتوماتیک در گلخانه است. با توجه به اینکه هوای گرم وزن کمتری نسبت به هوای سرد دارد و به بالای گلخانه می رود این پنجره ها می توانند کارساز باشند.

تحقیقاتی که در مورد تاثیر استفاده از شید یا سایبان در گلخانه انجام شده است نشان می دهد که توری سایبان می تواند بر کیفیت محصولات گلخانه ای تاثیر بسزایی داشته باشد برای مثال استفاده از تور سایبان در گلخانه های کشت گوجه فرنگی باعث افزایش کیفیت محصول بخصوص در فصول گرم سال می شود.

تحقیقات نشان داده است که استفاده از شید و توری های سایبان نقش بسزایی در جلوگیری از پوسیدگی شکوفه های گوجه فرنگی دارد.

همچنین تحقیقات نشان می دهد گلخانه هایی که از توری سایبان استفاده نمیکنند درصد زیادی از میوه ها ( حدوداً 35 درصد) پوست شان ترک می خورد این در حالی است که در گلخانه هایی که از شید یا توری سایبان استفاده شده این درصد به 25 الی 29 درصد کاهش می یابد. این مسئله به خودی خود می تواند اهمیت بالای استفاده از توری های سایبان در گلخانه ها را نشان دهد که چگونه می توان میزان ضایعات محصول را کاهش داد. و نکته ی مهم این که میزان ترک خوردگی پوست میوه ی محصولات را در بدون کاهش اندازه ی میوه ها کاهش می دهد.

 

آرکاتور اولین تولید کننده توری سایبان (شید) با بافت حلقوی در مرکز و جنوب کشور.

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش