یکی از توری های پر استفاده توری کیسه خرما است که در مناطق دارای نخلستان استفاده ی وسیعی از آن می شود. توری کیسه خرما به صورت تخصصی در بازار موجود است اما همچنین می توان توری سایبان را به کیسه خرما تبدیل نمود در این مطلب با ما همراه باشید تا نحوه انجام این کار را متوجه شوید:

منافذ توری سایبان با درصد سایه اندازی 30 درصد نسبت به توری های با درصد بالاتر، بازتر هستند و بافت این توری ها تقریبا مشابه توری هایی است که برای تولید کیسه های راشل (که در بسته بندی محصولاتی مانند پیاز و سیب زمینی و .. از آن استفاده می شود) استفاده می شود. از کاربردهای مهم توری های راشل استفاده از آن به عنوان کیسه خرما برای حفاظت از خوشه های خرما روی درخت و همچنین بسته بندی و حمل آنها پس از برداشت است. هدف از استفاده ی کیسه خرما حفظ میوه ی درخت از آسیب هایی مانند زنبور، پرندگان و گرد و خاک است. توری های سایبان یا همان شید با درصد سایه اندازی 30 درصد را می توان در اندازه ی مورد نظر برش داد و به صورت کیسه به هم دوخت و دو سر انتهایی آن جایی برای عبود طناب یا بند تعبیه کرد که پس از انداختن روی خوشه خرما دو سر آن را با طناب کشید و محکم نمود و مجدداً به راحتی باز نمود.

با توجه به وجود مواد آنتی یو وی در توری های سایبان استفاده از این محصول به عنوان محافظ خوشه های خرما علاوه بر اینکه توری ها را در برابر آفتاب مقاوم و عمر مفید آنها را زیاد می کند، باعث میشود از شدت تابش آفتاب کاسته شود و خرما به اندازه مناسب آفتاب دریافت کند.

 

آرکاتور اولین تولید کننده توری سایبان (شید) با بافت حلقوی در مرکز و جنوب کشور.

برای خرید این محصول و سایر محصولات  آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش