نکات مهم در نصب توری سایبان پارکینگ:

زمانیکه دمای هوا بالا می رود به خصوص در فصل تابستان، قرار گرفتن خودرو حتی به مدت چند دقیقه کوتاه باعث گرم شدن داخل خودرو می شود که هم برای خود خودرو آسیب زا است و هم سرنشینان را ناراحت می کند. از طرفی امروزه اکثر پارکینگ ها بدون سرپوش هستند و آفتاب مستقیم به خودروهای پارک شده می تابد. راه حل ساده و مقرون بصرفه استفاده از توری های سایبان برای پوشش سقف پارکینگ خودرو و جلوگیری از تابش مستقیم خورشید به خودرو ها است. دراین مطلب نکات مهم در مورد سایبان پارکینگ را بیان می کنیم:

  • با توجه به شدت تابش آفتاب در منطقه ای که هستید می توانید درصد سایه اندازی مناسب خود را انتخاب نمایید. انتخاب بالاترین درصد سایه ندازی باعث ایجاد بیشترین محافظت از خودرو می شود.
  • اندازه ی توری مورد نیاز را با دقت اندازه گیری کنید تا به علت کمبود توری مجبور به کشیدن گوشه ها نشوید چرا که اینکار سبب پارگی و کاهش طول عمر توری می شود.
  • اگر در منطقه ی شما وزش باد شدید وجود دارد حتما از توری های مقاوم استفاده کنید تا در برابر وزش باد استحکام داشته باشند.
  • برای نصب توری حتما از فرد متخصص مشورت و کمک بگیرید.
  • اگر در زمستان آفتاب شدید نیست توری را تا فصل گرما جمع کنید چرا که بارش برف و باران می تواند به توری آسیب بزند.

 

آرکاتور اولین تولید کننده توری سایبان (شید) با بافت حلقوی در مرکز و جنوب کشور.

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش