کابرد توری سایبان در اجرای روف گاردن:

روف گاردن که به معنای باغ یا باغچه بر روی پشت بام است و معادل فارس یآن بام سبز می باشد، ایده ای مدرن و تقریبا نو است که هدف آن تبدیل تراس و یا پشت بام به فضای سبزاست. اجرای این ایده ی جذاب روف گاردن یعنی تبدیل پشت بام یا تراس منزل به فضایی جهت کشت گل و گیاه مزایای زیادی دارد از جمله کاهش مصرف انرژی و کنترل و تعدیل دمای منزل، زیباسازی ظاهر ساختمان، استفاده ی بهینه از فضا، پاک سازی هوا، فراهم آوردن محیط تفریحی و دلنشین در ساختمان و کم کردن حرارت ساختمان و ...

در اجرای روف گاردن باید به نکات مهمی از جمله عایق بودن کف و زیرسازی اصولی توجه نمود. همچنین گیاهانی انتخاب شوند که توانایی رشد و بازدهی در محیط پشت بام را داشته باشند. گیاه نباید دارای ریشه های با رشد سریع و عمودی باشد که به ساختمان آسیب بزند.

همچنین بهتر است گیاهانی انتخاب شوند که تحمل تابش نور مستقیم خورشید بر خود را داشته باشند و یا شرایطی فراهم شود که بتوان تابش نور خورشید بر آنها را کنترل نمود. به عنوان مثال با کمک توری های سایبان میزان نور دریافتی گیاهان را تنظیم نمود. استفاده از توری سایبان در کنار محافظت از گیاهان از تابش شدید اشعه ی خورشید. آنها را از آسیب های حاصل از وزش باد شدید نیز در امان نگه می دارد. با توجه به تمامی نکاتی که گفته شد گیاهانی مانند پیچک و چمن بهترین گزینه برای کاشت در روف گاردن هستند.

در انتخاب نوع توری سایبان دقت کنید که اگر هدف شما بیشتر حفظ گیاه از تابش نور خورشید است توری های سایبان مونوتیپ گزینه ی مناسب تری هستند و در صورتیکه می خواهید گیاه را از وزش بادهای سنگین حفظ کنید توری های سایبان مونوفیلامنت گزینه ی بهتری هستند.

علاوه بر تمام مزایایی که در بالا ذکر شد استفاده از توری سایبان با ایجاد سایه و کاهش دما محیطی دلپذیر را برای تفریح و استراحت شما در روف گاردن فراهم می نماید.

آرکاتور اولین تولید کننده توری سایبان (شید) با بافت حلقوی در مرکز و جنوب کشور.

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش