مزایای استفاده از توری سایبان جلوی مغازه:

بسیاری از مغازه داران مخصوصا فروشندگان مواد غذایی مانند میوه فروشی ها و .. بخشی از محصولات خود را بیرون از مغتزه میچینند در غیراین صورت هم، آفتاب می تواند به داخل مغازه بیاید و هوای آن را گرم کند و موجب فساد و کم شدن کیفیت محصولات شود. راهکار موثر برای جلوگیری از مضرات تابش آفتاب بخصوص در فصل های گرم استفاده از توری سایبان است که در این مطلب به بررسی مزایای استفاده از توری سایبان در جلوی مغازه می پردازیم با ما همراه باشید:

استفاده از توری سایبان در جلوی مغازه باعث می شود محصولات از آسیب های حاصل از شرایط جوی در امان بمانند. همچنین باعث می شوند هوای داخلی مغتزه خنک تر بماند و مواد غذایی آسیب نبینند و فاسد نشوند. به علاوه توری های سایبان می توانند از ورود گرد و خاک به داخل مغازه و یا نشستن گرد و خاک بر محصولات چیده شده جلوی مغازه جلوگیری کنند.

توری سایبان درزمستان نیز کارایی خود را دارد و تا حد زیادی از ورود آب و رطوبت حاصل از بارش برف و باران جلوگیری می کند. در رستوران ها نیز اگر توری سایبان را در فضای باز نصب کنند امکان سرو غذا در فضای باز نیز فراهم می شود. انتخاب نوع توری سایبان و درصد سایه اندازی آن بستگی به شرایط جو محل زندگی شما و هدف شما از نصب سایبان دارد و طبیعتاً هرچه محیط گرمتری باشد نیاز به توری با درصد سایه اندازی بالاتر دارد. 

شما می توانید سایبان را به صورت دائمی و ثابت نصب کنید و یا امکاناتی فراهم کنید که قابلیت جمع و باز شدن داشته باشد. 

آرکاتور اولین تولید کننده توری سایبان (شید) با بافت حلقوی در مرکز و جنوب کشور.

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش