روش های خنک کردن باد کولر آبی:

کولر آبی در مناطق گرم و خشک کشورمان بیشترین استفاده را دارد اما در برخی مواقع کولر آبی به خوبی پاسخگوی گرمای هوا نیست و انتظار ما را در مورد خنک کردن هوا برآورده نمیکند در این مطلب به ارائه چند راهکار برای خنک کردن باد کولرهای آبی می پردازیم، با ما همراه باشید:

-ریختن یخ در مخزن آب کولر آبی:

این راهکار برای معدود روزهایی از تابستان هوا به شدت گرم است می تواند مفید باشد، ریختن یخ در کولر باعث خنک شدن آب ریخته شده روی پوشال ها و در نتیجه خنک شدن هوای خروجی می شود.

-چک کردن تسمه و موتور:

در صورتی که دور موتور پایین بیاید یا تسمه ی کولر شل شود، کارایی کولر پایین می آید و نمی تواند به درستی هوا را خنک کند.

-چک کردن گردش آب:

تمام اجزای مربوط به آبرسانی و گردش آب کولر را چک کنید تا مطمئن شوید آبرسانی به کولر به درستی انجام میشود. همچنین گاهی پایین بودن فشار آب باعث اختلال در سیستم گردش آب کولر می شود که در اینجا استفاده از پمپ آب راهگشا خواهد بود.

-نصب سایبان برای کولر:

تابش مستقیم آفتاب به کولر کارایی آن را به شدت پایین می آورد، یک گزینه ی عالی برای ایجاد سایبان کولر استفاده از توری های سایبان و سایبان کولر آرکاتور است که در مطالب قبلی به معرفی کامل آن پرداختیم (از اینجا ببینید: سایبان کولر آبی آرکاتور) استفاده از سایبان کولر علاوه بر اینکه هوای کولر را تا 3 درجه خنک تر م یکند، مصرف آب و برق را نیز کاهش می دهد.

-گذاشتن راه خروج برای باد کولر

مسدود کردن تمام راه های خروج باد کولر بخاطر کم شدن میزان پرتاب باد، هوای کولر را گرمتر می کند. حتماً یک راه خروجی برای باد کولر را باز بگذارید. اما زیاد بودن راه های خروج باد کولر نیز می تواند باعث کاهش کارایی آن شود.

-چک کردن کانال کولر

یکی دیگر از دلایل گرم بودن هوای کولر مشکل در کانال آن است به عنوان مثال طولانی بودن کانال یا وجود نشتی باد در محل اتصال کانال به کولر یا دریچه.

آرکاتور اولین تولید کننده توری سایبان (شید) با بافت حلقوی در مرکز و جنوب کشور.

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش