کیسه توری راشل چیست؟

بسته بندی محصولات کشاورزی یکی از فاکتورهای مهم در فرایند کشت تا رسیدن به دست مشتری است و بسته بندی صحیح و اصولی محصولات م یتواند تاثیر زیادی در حفظ کیفیت آنها داشته باشد. روش های مختلفی برای بسته بندی محصولات کشاورزی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از کیسه های راشل است. کیسه های راشل یک گزینه ی مناسب و مقرون به صرفه است که برای طیف گسترده ای از محصولات کشاورزی قابل استفاده می باشد. ماده ی اولیه در تولید کیسه های راشل مواد پلی اتیلن سنگین است و نحوه ی بافت آنها باقت راشل یا حلقوی است که پیش تر به معرفی این نوع بافت پرداختیم. (از اینجا بخوانید:توری سایبان با بافت حلقوی یا راشل چیست؟)

کیسه های راشل در سایزهای متنوع تولید و عرضه می شوند که این تنوع سایز خود مزیتی بزرگ برای کشاورزان است تا نسبت به محصول خود سایز مناسب را انتخاب نمایند. همچنین کیسه های راشل رنگ بندی متنوعی دارند که این مورد نیز مزیت دیگر این محصولات به شمار می رود تا کشاورزان رنگی را انتخاب کنند که نمای بهتری به محصول بدهد. مزیت دیگر این نوع بسته بندی، مقاومت بالای آن در مقابل ضربه هایی است که زمان حمل و نقل و جابجایی می خورد. همچنین بخاطر کشش بالای توری، سریع پاره نمی شوند. 

رایج ترین محصولاتی که در بسته بندی آنها از کیسه های راشل استفاده می شود عبارتند از: انواع کلم، پیاز و سیب زمینی و مرکباتی مانند پرتقال و لیمو.

آرکاتور اولین تولید کننده توری سایبان (شید) با بافت حلقوی در مرکز و جنوب کشور.

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش