الزام استفاده از توری ایمنی ساختمان:

همانطور که می دانید در ساخت و ساز استفاده از تجهیزات ایمنی از جمله توری ایمنی ساختمان الزامی است که در قانون کار و همچنین شرایط شرکت های بیمه به تاکید قید شده است. اما چرا این مسئله تا این اندازه مهم است. توری ایمنی معمولاً دور ساختمان کشیده می شود و یا فواصل بین طبقات  به شکل افقی نصب می شوند .امروز در این مطلب به دلایل اهمیت و الزام استفاده از توری های ایمنی ساختمان می پردازیم، با ما همراه باشید:

1-حفاظت از جان افراد :

حتما شما هم زمانیکه از کنار یک کارگاه ساختمانی یا ساختمان های بلند در حال ساخت عبور کرده اید به تابلوهایی با این مضمون برخورده اید که خطر سقط اجسام سنگین جود دارد. دلیل این مسئله آن است که در این گونه ساختمان ها همیشه احتمال سقوط مصالح ساختمانی مانند میلگرد، تیرآهن آجر و بلوک های سیمانی وجود دارد. که در صورت برخورد با افراد یا اشیا می تواند خسارت و آسیب های جانی و مالی سنگینی ایجاد نماید. به همین دلیل کارفرما ملزم است برای حفاظت از جان عابرینی پیاده و همچنین وسایل نقلیه ای که از کنار ساختمان میگذرند توری ایمنی ساختمان را نصب نماید.

علاوه بر عابرین پیاده و وسایل نقلیه، کارگرانی که در ساختمان کار می کنند به خصوص در ارتفاعات بالا در معرض سقوط و آسیب هستند . توری ایمنی می تواند این خطر را تا حد زیادی کاهش دهد. با نصب توری ایمنی به راحتی می توان از تلفات جانی ناشی از این حوادث جلوگیری کرد. توری ایمنی از پرت شدن افراد جلوگیری می کند و یا حداقل از شدن ضربه کم میکند. به عبارت دیگر با هزینه ای نسبتاً کم از هزینه های بزرگتر که به دلیل حوادث اینچنینی ایجاد می شوند پیشگیری می شود.

2-کاهش هزینه های کارفرما:

علاوه بر حفظ جان افراد و جلوگیری از خسارت مالی و جانی که مهمترین هدف نصب توری ایمنی است، همچنین در ساخت و ساز زیاد پیش میاد که به دلیل سقوط ناخواسته ی مصالح، مثلاً کیسه های سیمان یا گچ، و پاره شدن گونی، کل مصالح از دست رفته و به هدر می روند.اما زمانیکه توری ایمنی نصب شده باشد می تواند با کاهش شدت ضربه، از پارگی کیسه ها جلوگیری کند و اینچنین با هزینه ای کم که بابت نصب توری ایمنی داده می شود از اتلاف هزینه های گزاف جلوگیری شود.

آرکاتور اولین تولید کننده توری سایبان (شید) با بافت حلقوی در مرکز و جنوب کشور.

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش