در مطالب قبلی به معرفی کامل توری سایبان و کاربردهای مختلف آن پرداختیم ( از اینجا ببینید: توری سایبان (شیدگلخانه) چیست و چه کاربردی دارد؟) و به این نکته اشاره کردیم که این محصول پرکاربرد در صنایع و شغل های مختلف از جمله ساختمان سازی، کارخانجات تولید، کشاورزی و... چه کاربردهایی دارد و استفاده از آن چه مزایایی می تواند داشته باشد. زمانیکه نام توری سایبان برده می شود اولین چیزی که به ذهن می رسد کاربد آن در فصل تابستان برای سایه اندازی و فرار از تابش شدید نور خورشید است اما جالب است بدانید که کاربرد این توری تنها به فصل های گرم سال محدود نمی شود بلکه کاربردهای وسیعی دارد که استفاده از آن در فصل زمستان نیز کاربردهای خاص خود را دارد. 

یکی از سوالاتی که همکاران و مشتریان عزیر از ما می پرسند این سوال هست که با تمام شدن فصل گرما و تابستان، توری سایبان چه کاربردی خواهد داشت؟ آگاهی از کاربردهای تروی سایبان در زمستان به فروشندگان این محصول کمک می کند تا فروششان در فصل زمستان کاهش پیدا نکند و همانند فصل تابستان بتوانند از فروش این محصول به سود برسند.

با ما در این مطلب همراه باشید تا پاسخ این سوال را توضیح دهیم:

کاربردهای توری سایبان در زمستان چیست؟

علاوه بر مصارف عمده ای که توری سایبان دارد و در مطالب قبلی به آن اشاره شده (از اینجا ببینید: معرفی توری سایبان) یکی از مصارف توری سایبان دقیقا در فصل سرما و زمستان و بخاطر سردی هوا می باشد. خصوصاً در مکان هایی مانند کارگاه های ساختمانی، که می خواهند از ورود هوای سرد و باد مستقیم جلوگیری کنند ولی در عین حال می خواهند از نور محیط هم استفاده کنند.

کاربرد دیگر توری سایبان در زمستان برای زمانی است که شما در بالکن منزلتان می خواهید نور آفتاب را داشته باشید (برای مثال برای گیاهان آپارتمانی و ..) و درعین حال هوای سرد به طور مستقیم وارد بالکن نشود ( و یا به گیاهان آسیب نزند).

در کشاورزی، اگر تگرگ یا برف و باران روی گیاهان کشت شده بنشیند می توان خسارت زیادی بار آورد که توری سایبان می تواند نقش محافظ برای درختان و گیاهان در برابر بارش های زمستانی داشته باشد.

در مورد گلخانه ها نیز با توجه به اینکه ثابت نگه داشتن دمای گلخانه اهمیت بالایی دارد تا گیاهان بخاطر نوسانات دما آسیب نبینند، توری سایبان یا شید گلخانه یکی از تجهیزات مهم در گلخانه است که می تواند در کاهش نوسانات دما نقش مهم و موثری داشته باشد، همچنین توری های سایبان نقش مقاوم سازی نیز در گلخانه ها دارند.

همچنین در کاشت گل های زینتی توری سایبان می تواند در فصل زمستان دمای گلخانه را نسبت به دمای بیرون بالا ببرد که این مسئله خود باعث افزایش رشد گیاه می شود.

به عبارتی می توان گفت که توری های سایبان در زمستان می توانند نقش عایق را تا حدودی ایفا کنند که از نفوذ هوای سرد به گیاه و آسیب های ناشی از آن جلوگیری می کند.

پیشنهاد میکنیم برای افزایش عمر توری سایبان در زمستان حتما این مطلب را مطالعه بفرمایید: نکات نگهداری از توری سایبان در زمستان

همچنین  این مطلب نیز برای شما کاربردی است : آموزش نصب راحت و اصولی توری سایبان

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

آرکاتور اولین تولید کننده توری سایبان (شید) با بافت حلقوی در مرکز و جنوب کشور.

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش

ویدئو مربوط به کاربردهای توری سایبان در زمستان را نیز می توانید از اینجا مشاهده بفرمایید: