توری سایبان با بافت حلقی یا راشل چیست؟

در مطالب قبلی به معرفی توری سایبان و کاربردهای مهم آن در صنایع مختلف پرداختیم ( از اینجا ببینید: توی سایبان (شید گلخانه) چیست؟ و کاربرد توری سایبان در صنعت). یکی از روش هایی که توری سایبان را میتوان تولید نمود، تولید روش بافت حلقوی است، امروز در این مطلب با چگونگی تولید توری سایبان یا شیدگلخانه با بافت حلقوی بیشتر آشنا می شویم. با ما همراه باشید:

در فرایند تولید شید به این روش اول به فیلم نایلون نیاز داریم به این صورت که مواد پلی اتیلن سنگین به اضافه ی ماده ی یو وی و مقداری رنگدانه و ... باهم مخلوط می شوند و نهایتا به شکل رول نایلون در بخش تولید فیلم با ضخامت های متنوع تولید می گردند.

سپس رول های تولید شده را روی دستگاه اسلیتینگ قرار می دهند و آنها را تبدیل به نخ می کنند. این نخ تولید شده مستقیماً به سمت دستگاه بافندگی می رود. در این دستگاه دو ردیف از سوزن قرار داده شده است تا نخ های وارد شده برای بافته شدن و حرکت اطراف سوزن های زبانه دار هدایت شوند. یک ردیف از سوزن ها تار نامیده می شوند و هریک از آنها اطراف سوزن زبانه داری حرکت می کند و یک گره حلقوی درست می کند. سوزن هایی ردیف دیگر که پود نام دارند بین دو یا چند سوزن زبانه دار در حرکت هستند و تارهای حلقوی شده را به هم متصل می کنند تا یک سطح تشکیل شود.

انواع مختلفی از توری سایبان با بافت حلقوی وجود دارد که آنها را بر حسب تعداد گره های حلقوی یا تعداد ردیف های تار دسته بندی می کنند و معمولا تعداد ردیف در اینچ در نظر گرفته می شود.

آرکاتور اولین تولید کننده توری سایبان (شید) با بافت حلقوی در مرکز و جنوب کشور.

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش