نکات نگهداری و مراقبت از توری سایبان:

در مطالب قبلی به معرفی کامل توری سایبان یا همان شید گلخانه ( از اینجا ببینید: توری سایبان (شیدگلخانه) چیست؟) پرداختیم و در مطلبی دیگر چند نکته ی مهم در مورد نگهداری از توری سایبان در زمستان بیان نمودیم (از اینجا ببینید: نکات نگهداری از توری سایبان در زمستان) در این مطلب قصد داریم به نکات کلی تری در مورد نگهداری و مراقبت از توری سایبان بپردازیم تا با استفاده از این نکات طول عمر توری سایبان را افزایش دهیم با ما همراه باشید:

1-اگر توری سایبان را برای پوشش گلخانه استفاده می کنید بهتر است که روی سقف گلخانه آن را نصب نمایید تا هم از پلاستیک سقف محافظت شود و هم وجود پلاستیک زیر توری سایبان باعث شود توری مورد ساییدگی قرار نگیرد.

2-اگر برای نصب توری نیاز به استفاده از سیم یا لوله های فلزی دارید بهتر است سیم ها روکش دار و لوله ها دارای روکس پلاستیکی باشند تا سطح فلزی آنها باعث پارگی توری سایبان نشود

3-در صورت نیاز به شستشوی توری سایبان حتما آن را روی زمین پهن نموده و با یک اسفنج یا برس نرم و ماده ی شوینده ضعیف آن را به آرامی بشویید.

4-یکی از موارد آسیب رسان به توری های سایبان مجاورت آنها در معرض مواد شیمیایی مانند گوگرد، آهک، بنزین، روغن  و .. است تا حد امکان توری را از این مواد دور نگه دارید.

5-زمانی که نیازی به نصب توری ندارید و آن را جمع آوری نموده اید، به صورت منظم تا کنیدو در مکانی دور از نور خورشید و رطوبت نگه داری نمایید.

6-برای اینکه مواردی مثل برگ درختان، آب و .. روی توری نماند بهتر است آن را بصورت شیب دار نصب کنید تا هرآنچه روی آن می ریزد به سمت پایین انداخته شود.

7-در نصب توری های سایبان حتما از بست های استاندارد و یا گیره های مخصوص نصب شید استفاده کنید.

8-توری ها را بصورتی نصب کنید که حتی الامکان هیچ گونه تماسی با اجسام فلزی یا تیز و برنده نداشته باشند.

9-در اندازه گیری اولیه ابعاد مورد نیاز و برش توری دقت نمایید تا مجبور نشوید به علت کوتاه بودن توری آن را بکشید و موجب پارگی آن شوید.

 

 

آرکاتور اولین تولید کننده توری سایبان (شید) با بافت حلقوی در مرکز و جنوب کشور.

برای خرید این محصول و سایر محصولات  آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش