تأثیر توری سایبان در کشت آلوئه ورا:

همانطور که می دانید توری سایبان به خصوص در سال های اخیر کاربرد گسترده ای در صنایع کشاورزی پیدا کرده و روز به روز این کاربرد بیشتر نیز می شود در مطالب قبلی به مزایای توری سایبان از زوایای مختلف و برای گیاهان مختلف پرداختیم که از لینک های زیر می توانید آنها را مطالعه بفرمایید:

تأثیرات تور سایبان بر گیاهان مختلف

جلوگیری از آفتاب سوختگی درختان با توری سایبان

تاثیر توری سایبان بر کیفیت میوه انگور

تاثیرات تور سایبان بر کیفیت گیاهان زینتی

در ادامه ی مطالب فوق امروز در این مطلب قصد داریم به بررسی تاثیرات توری سایبان در کشت گیاه آلوئه ورا بپردازیم، با ما همراه باشید:

گیاه آلوئه ورا که در صنایع غذایی، دارویی و .. کاربرد وسیعی دارد، کشت آن از اهمیت زیادی برخوردار است. آلوئه ورا بیشتر در مناطق خشک کشت می شود و گیاهی سازگار با شرایط سخت آب و خاک است. با توجه به اینکه تکثیر این گیاه از طریق بذر انجام نمی گیرد تکثیر و نگهداری از آن بسیار با اهمیت می باشد و کشت آن نیازمند اصول خاص خود و ساخت فضایی مجهز می باشد.

با استفاده از توری سایبان در کشت این گیاه موجب می توان رطوبت محیط را تا حدی کنترل نمود و باعث افزایش رشد آن شد. همچنین با توجه به اینکه یکی از فاکتورهای مهم در رشد این گیاه است توری سابان می تواند با متعادل نمودن میزان تابش نور خورشید، رشد این گیاه را بهبود بخشد. به علاوه توری سایبان می تواند حافظ بدنه ی گیاه در برابر تنش های محیطی باشد.

آرکاتور اولین تولید کننده توری سایبان (شید) با بافت حلقوی در مرکز و جنوب کشور.

برای خرید این محصول و سایر محصولات  آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش

اگر محیط کشت گیاه آلوئه ورا حرارتی بیش از حد استاندارد دریافت کند زمینه برای حمله ی انواع ویروس، قارچ و باکتری به گیاه به وجد می آید و عمر مفید گیاه و رشد آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

بطور خلاصه می توان گفت استفاده از توری سایبان در کشت این گیاه با ارزش و البته نصب صحیح آن باعث می شود تا گیاه محصول بیشتر و بهتری بدهد و در نتیجه سود کشت کار نیز افزایش یابد.