مقایسه توری سایبان پلی اتیلن و پلی پروپیلن:

در مطالب قبلی به معرفی کامل توری سایبان پرداختیم (از اینجا ببینید:توری سایبان (شید گلخانه) چیست؟) و همانطور که می دانید توری های سایبان به صورت بافت حلقوی و شبکه ای تولید می شوند و مواد اولیه ی برای تولید این محصول می تواند از پلی اتیلن و یا پلی پروپلین باشد. حال این سوال پیش می آید که تفاوت این دو ماده ی شیمیایی چیست و توری های تولید شده با هریک از این دو ماده چه ویژگی هایی دارند. در این مطلب ما به مقایسه توری سایبان پلی اتیلن و پلی پروپیلن می پردازیم با ما همراه باشید:

توری های سایبان از جنس پلی اتیلن:

اگر ماده اولیه در تولید توری سایبان پلی اتیلن باشد محصول نهایی وزن پایینی خواهد داشت و از طرف دیگر مقاومت بالایی در برابر پارگی دارد. توری سایبان پلی اتیلن بیشتر برای گلخانه ها مناسب می باشد. از مزیت های توری سایبان پلی اتیلن می توان به این موارد اشاره نمود:مقاوم در برابر تغییر شکل و پارگی، نصب آسان، طول عمر و ماندگاری بالا، بالا بودن انعطاف پذیری و کشش، کم کردن سرعت باد و گرمای هوا در محیط مورد استفاده.

توری های سایبان از جنس پلی پروپیلن:

توری هایی که از ماده ی پروپیلن تولید می شوند وزن بالاتری دارند و بیشتر در فصل های سرد استفاده می شوند. توری سایبان پلی پروپیلن بیشتر برای سایبان حیوانات خانگی ، پاسیو و .. استفاده می شوند.در این نوع توری ها بخاطر انعطاف پذیری پایین و همچنین وزن بالایی که دارند احتمال آسیب و پارگی بیشتر است و توصیه می شود برای جلوگیری از پارگی توری دورتادور توری را دوخت بزنید تا مقاوم تر شود. از مزیت های توری های شید پلی پروپیلن می توان به این موارد اشاره نمود: بالا بودن درصد سایه اندازی، مقاومت زیاد در برابر نور خورشید و پایین بودن نرخ تبادل حرارتی آن.

آرکاتور اولین تولید کننده توری سایبان (شید) با بافت حلقوی در مرکز و جنوب کشور.

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش