توری سایبان را چگونه نصب کنیم؟

در مطالب قبلی به معرفی کامل توری سایبان پرداختیم (توری سایبان (شیدگلخانه) چیست؟) تا زمان خرید و انتخاب توری سایبان بتوانید نکات مهم را رعایت نمایید و مناسب ترین محصول با توجه به هدف خود را انتخاب کنید. پس از خرید توری سایبان نوبت به نصب آن می رسد. یکی از عوامل بسیار مهم که بر طول عمر مفید و ماندگار یتوری شید یا سایبان تاثیرگذار است نصب اصولی و صحیح آن می باشد. فیلم آموزش نصب آسان توری سایبان را از اینجا ببینید: خودت به راحتی توری سایبان را نصب کن

امروز در این مطلب به معرفی دو روش دیگر در نصب توری سایبان می پردازیم تا بتوانید بهترین روش متناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید، با ما همراه باشید:

1-نصب توری سایبان با کلیپس یا گیره های مخصوص

کلیپس های مخصوص نصب توری سایبان یکی از محصولات بسیار کاربردی هستند که نصب توری را بسیار آسان نموده اند  نصب توری با استفاده از کلیپس بدین گونه است که ابتدا باید لبه ی توری را در قسمت نری گیره قرار دهید و سپس مادگی گیره را روی آن گذاشته و محکم فشار دهید تا در هم چفت و محکم شوند. کلیپس ها را با توجه به طول و عرض توری سایبان در فواصل مناسب از هم نصب کنید. معمولا فاصله ی نیم متری یا نهایتاً یکی متری بین هر دو کلیپس مناسب است. کلیپس ها هر یک سوراخی دارند که برای نصب با استفاده از سیم بکسل یا بست پلاستیکی در نظرگرفته شده

2- نصب توری سایبان با استفاده از قفل نایلون (لاکینگ) و فنر:

همانطور که می دانید در نصی توری های پشه ای نیز از لاکینگ و فنر استفاده می شود. نصب با کمک لاکینگ و فنر باعث می شود توری سایبان استحکام بالایی داشته باشد و توری صاف و یکدست بدون چین خوردگی نصب شود. استفاده از لاکینگ و فنر روش آسان و سریع برای نصب توری است، بخاطر وجود آلیاژ از زنگ زدگی آن جلوگیری می کند و همچنین از پارگی توری نیز جلوگیری می شود.

آرکاتور اولین تولید کننده توری سایبان (شید) با بافت حلقوی در مرکز و جنوب کشور.

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش

.