توری سایبان مونوفیلامنت چیست؟

در مطالب قبلی به معرف یکامل توری سایبان، کاربرد ها و مزایای آن پرداختیم (از اینجا بخوانید:توری سایبان (شیدگلخانه) چیست؟)

بافت به شیوه ی مونوفیلامنت یکی از روش های تولید توری سایبان است که امروز در این مطلب به معرفی آن می پردازیم، با ما همراه باشید:

توری سایبان مونوفیلامنت به وسیله ی رشته ای از نخ های محکم و اکسترود شده در تار و پود بافته و تولید می شود. این روش تولید به دلیل استفاده از فناوری های جدید باعث می شود توری سایبان مقاومت و کیفیت بسیار بالایی داشته باشد.به همین دلیل توری های تولید شده به این روش گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده در شرایط سخت آب و هوایی، محیط های بیرونی و فضای خارجی گلخانه ها هستند. توری های مونوفیلامنت نسبت به توری های مونوتیپ مقاومت و ماندگاری بالاتری دارند و برای محیط هایی که آفتاب با شدت بالا و طولانی مدت می تابد عمر بالاتری خواهند داشت.

مقاومت و استحکام بالای توری های مونوفیلامنت آن را به گزینه ای مناسب برای حصارکشی در زمین های کشاورزی و استخرها تبدیل نموده است که می تواند در برابر فشارهای باد مانند بادشکن عمل کند.

به دلیل نوع بافت و فناوری خاص تولید این محصول نسبت به توری های مونوتیپ قیمت بالاتری دارد اما در دراز مدت خید آن به صرفه تر است چرا که عمر و دوام بالاتری خواهد داشت. این توری در تابستان به عنوان سایبان و در زمستان برای حفاظت از درختان در برابر سرما و بارش های سنگین قابل استفاده است. با توجه به اینکه این توری ها از نخ های اکسترود شه بافته شده اند مقاومت کششی بالاتری دارند 

 

آرکاتور اولین تولید کننده توری سایبان (شید) با بافت حلقوی در مرکز و جنوب کشور.

برای خرید این محصول و سایر محصولات آرکاتور (انواع توری سایبان، زیردرختی، سایبان کولرآبی و ...) و یا دریافت نمایندگی فروش محصولات، از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

دریافت لیست قیمت

درخواست نمایندگی فروش